Zarządzanie wiekiem – co to jest, do czego to się może przydać? Przyjdź, posłuchaj, wykorzystaj!
Zarządzanie wiekiem od kilkunastu lat upowszechniane jest w zachodnich firmach. Od kilku lat mówi się o nim coraz więcej w Polsce, są również pracodawcy działający w naszym kraju, którzy stosują różne rozwiązania z zakresu zarządzania wiekiem. Na czym to polega, dlaczego warto stosować zarządzanie wiekiem, jakie rozwiązania praktyczne obejmuje, co przynosi stosowanie tych rozwiązań pracodawcom i pracownikom, jakie są polskie doświadczenia w ich stosowaniu?
O tym chcemy opowiedzieć i porozmawiać w trakcie spotkania, na które zapraszamy mikro, małych i średnich przedsiębiorców mających siedzibę na terenie województwa mazowieckiego. W trakcie spotkania wskażemy także nowe instrumenty, które można wykorzystać w zarządzaniu wiekiem wprowadzone ostatnią nowelizacją ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.Organizatorem spotkania jest Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce we współpracy z Fundacją Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
Spotkanie odbędzie się w Warszawie w dniu 18 września 2014 w siedzibie Fundacji Małych i Średnich Przedsiębiorstw przy ulicy Smoczej 27. Spotkanie potrwa od godziny 10:15 do 12:30.
Spotkanie nie ma charakteru pomocy publicznej, udział w nim jest bezpłatny. Każdy uczestnik spotkania otrzyma prezentację dotyczącą zarządzania wiekiem, a zainteresowani otrzymają na początku 2015 roku przygotowywany obecnie podręcznik zarządzania wiekiem, a także możliwość wsparcia we wdrażaniu rozwiązań ze strony ekspertów Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce.
Warunkiem udziału jest wypełnienie do 15 września br. formularza zgłoszeniowego. Liczba miejsc ograniczona.
W przypadku dodatkowych pytań lub rezygnacji z udziału w spotkaniu prosimy o kontakt z Akademią Rozwoju Filantropii w Polsce: Aneta Kapel, tel. 22 622-01-22, e-mail: a.kapel@filantropia.org.pl