FundacjaMałych i Średnich Przedsiębiorstw w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowisko: młodszego specjalisty/specjalisty ds. archiwizacji
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Do głównych zadań należeć będzie:
- archiwizowanie dokumentacji;
- prowadzenie obsługi techniczno-organizacyjnej programów;
- prowadzenie właściwych rejestrów;
- obsługa baz danych.
1.Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
1.1. konieczne:
- wykształcenie wyższe;
- umiejętności analityczne i organizacji pracy;
- umiejętność obsługi komputera – znajomość pakietu MS Office;
- dokładność, komunikatywność, skrupulatność, rzetelność, staranność;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętności obsługi urządzeń biurowych (faks, kserokopiarka, skaner).
1.2. pożądane:
- doświadczenie w zakresie archiwizacji;
- znajomość ustawy archiwalnej;
- znajomość zagadnień związanych z funduszami UE;
- mile widziane ukończone studia archiwistyczne.
2.Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Termin składania dokumentów: 18-09-2015 r.
5. Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty prosimy przesyłać na adres e-mail: ryszard.orlinski@fund.org.pl z dopiskiem w temacie wiadomości: „praca – archiwizacja.”
6. Inne informacje:
Fundacja zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych jedynie z wybranymi kandydatami. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.