Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw

Wybierz język strony

Facebook

Znajdź nas na Facebooku

NEWSLETTER

NEWSLETTER:

Chcesz dostać profesjonalną wiedzę marketingową i dowiedzieć się jak możesz wyróżnić się na rynku i zbudować silną markę osobistą w biznesie?

Fundacja MSP jako akredytowany przez PARP ośrodek Krajowego Systemu Usług dla MSP w zakresie świadczenia usług szkoleniowych

Zaprasza na wyjątkowe warsztaty 

„Jak być liderem w biznesie i budować markę osobistą swojej firmy”

Dowiesz się dlaczego dobrze zbudowana i prezentowana marka osobista:

  • wspiera wizerunek firmy i kreuje opinie na rynku
  • ułatwia pozyskanie nowych klientów
  • zwiększa zadowolenie współpracowników i inspiruje do działania
  • pozytywnie wpływa na procesy rekrutacyjne i pozyskiwanie najlepszych ludzi z rynku

Opowiemy więcej o kluczowych elementach w budowaniu marki osobistej lidera, jakimi są:

  1. Misja lidera – naturalnie łącząca się z misją  firmy oraz wartościami marki, inspiruje i motywuje innych. Jej odnalezienie to fundament budowy marki osobistej.
  2. Profil osobowości lidera – pozwalający na skuteczną komunikację i motywowanie współpracowników, umożliwia dotarcie i motywowanie różnych grup odbiorców.
  3. Marka lidera w Internecie – budowa wizerunku w sieci,  która jest pierwszym źródłem kontaktu, dobra marka osobista daje także solidne wsparcie komunikacji reklamowej marki.

Podzielimy się naszym doświadczeniem w budowaniu największych marek na rynku i damy wiedzę polskim przedsiębiorcom, poruszając tematy:

  • Do czego potrzebna jest marka. Czym wyróżnić się na konkurencyjnym rynku?
  • Budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej – czyli 2 elementy, których nie może skopiować konkurencja.
  • Jak wybrać kanały i jak je wykorzystywać do komunikacji marek?
  • Czy media powinny informować o produkcie czy o właścicielu firmy?
  • Jaki wpływ na postrzeganie marki ma etap wyszukiwania informacji o Tobie i Twojej ofercie?

Zainspirujemy Cię do skutecznego działania i rozwoju firmy oraz budowania Twoich marek, prezentując najlepsze przykłady działań i marek z Polski i ze świata.

Pamiętaj! Doskonale zbudowane i komunikowane marki osobiste liderów dają jasny kierunek rozwoju i promocji dla całej firmy. Wpływają też pozytywnie na jej funkcjonowanie, kształtują wizerunek oraz budują jej przewagę konkurencyjną. Motywują też cały zespół do wspólnego działania i lepszej współpracy.

W obecnym świecie ludzie zanim spotkają potencjalnego kontrahenta lub sprzedawcę, wcześniej sprawdzają informacje w sieci. Treści i materiały jakie tam znajdziemy na temat danej osoby (lub ich brak) istotnie wpływają na dalszy proces budowania relacji w biznesie. Dlatego zadbaj o swój wizerunek i swoją obecność w sieci.

W trakcie szkoleń i warsztatów pracujemy na autorskich materiałach bazujących na najlepszych przykładach i modelach z całego świata.

  • Misja lidera – oparta na modelu Simona Sinek’a – Start With Why. Top 3 wszechczasów konferencji TED (ponad 20 milionów odsłon).
  • Profil osobowości lidera – na bazie metodologii persolog® stosowanej przez ponad 12’000  firm i organizacji na całym świecie.
  • Marka lidera w Internecie – plan działań wykorzystujący główne kanały komunikacji: Google, LinkedIn, YouTube, Facebook, Twitter i marketing treści.

Szkolenie i warsztaty prowadzone przez wieloletnich praktyków branży reklamowej w Polsce.

Więcej o wykładowcach: http://www.toppersonalbranding.com/o-nas/

Szkolenie trwa 5 h, a połowa poświęcona jest na pracę warsztatową. W trakcie szkolenia przedstawiane są przykłady z polskiego rynku i  inspiracje z rynków zagranicznych.

Cena za udział w warsztatach to 49 zł + VAT (pokrywa koszty cateringu i materiałów). Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń i dokonania wpłat.

Warunkiem uczestnictwa w warsztatach jest przysłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego oraz dokonanie wpłaty do dnia 6 października br. na konto: Bank PEKAO S.A. V Oddz. W-wa Nr 89124010661111000000062079 w tytule podając "Szkolenie Jak być liderem w biznesie i budować markę swojej firmy"

Więcej informacji: Wydział Marketingu 22 838-01-72

« wstecz

WSPÓŁPRACA

Poprzedni
Następny