Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw

Wybierz język strony

Facebook

Znajdź nas na Facebooku

NEWSLETTER

NEWSLETTER:

Rekrutacja na stanowisko Specjalisty/Specjalistki w Wydziale ds. Marketingu

 

Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowisko:

Specjalisty/Specjalistki w Wydziale ds. Marketingu (umowa na zastępstwo do dnia 31.05.2016 r.)
          

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

1. Świadczenie usług doradczych jako konsultant PK KSU w zakresie organizacji przedsiębiorstwa oraz marketingu dla przedsiębiorców i osób rozpoczynających działalność gospodarczą. 
2. Realizacja zadań na stanowisku Specjalisty ds. Marketingu, w szczególności:
- udział w akcjach promocyjnych dotyczących działalności i oferty usług FMSP,
- nadzór nad projektowaniem, produkcją i dystrybucją materiałów promocyjnych,
- komunikacja z mediami,
- redagowanie strony internetowej FMSP,
- organizacja szkoleń, konferencji, seminariów inicjowanych przez FMSP,
- współpraca z instytucjami otoczenia biznesu, organizacjami i instytucjami w zakresie podejmowania wspólnych inicjatyw, wzajemnej promocji oraz wsparcia mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
 
niezbędne:
- wykształcenie wyższe w zakresie związanym ze świadczonymi usługami doradczymi lub wykształcenie wyższe oraz ukończone szkolenia lub studia podyplomowe w zakresie związanym ze świadczonymi usługami doradczymi,
- co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe zdobyte w ciągu ostatnich 3 lat w realizacji usług doradczych w obszarze prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorców,
- doświadczenie zawodowe w zakresie marketingu (organizacja konferencji, współpraca z mediami, sporządzanie komunikatów prasowych, redagowanie informacji prasowych i strony www).

pozostałe wymagania:
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- samodzielność i inicjatywa,
- komunikatywność i kreatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi CMS (aktualizacja stron www),
- zdolności redakcyjne,
- referencje od co najmniej trzech przedsiębiorców, na rzecz których wyświadczone zostały usługi doradcze, z podaniem nazwy i e-mail lub telefonu każdego z nich,
- opis realizacji co najmniej pięciu usług doradczych wyświadczonych na rzecz przedsiębiorców, których koszt świadczenia został pokryty przez przedsiębiorcę korzystającego z usługi w wysokości minimum 10% na podstawie wystawionej faktury lub równorzędnego dokumentu zrealizowanych w ciągu ostatnich 2 lat.

dodatkowymi atutami będą:
- szkolenia lub inne formy udokumentowania wiedzy w zakresie funduszy UE,
- doświadczenie we współpracy z instytucjami otoczenia biznesu, organizacjami, urzędami zaangażowanymi we wspieranie rozwoju przedsiębiorczości,
- studia podyplomowe lub inne formy udokumentowanej wiedzy w zakresie marketingu lub promocji,
- znajomość języka obcego.
  
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 

- życiorys i list motywacyjny zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- opis zrealizowanych usług doradczych: z podaniem nazwy firmy, daty realizacji usługi, opisu usługi, podaniem % wkładu finansowego klienta (min. 10 % wkładu własnego klienta),
- referencje od co najmniej trzech przedsiębiorców, na rzecz których wyświadczone zostały usługi doradcze, z podaniem nazwy i adresu e-mail lub telefonu każdego z nich.

Termin składania dokumentów: 17 października 2014 r.
 
Miejsce składania dokumentów:

Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw, ul. Smocza 27, 01-048 Warszawa lub na adres e-mail: agnieszka.lodygowska@fund.org.pl z dopiskiem na kopercie lub w temacie wiadomości „Specjalista/Specjalistka w Wydziale ds. Marketingu”.

Inne informacje:

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi kandydatami. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.

« wstecz

WSPÓŁPRACA

Poprzedni
Następny