Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw

Wybierz język strony

Facebook

Znajdź nas na Facebooku

NEWSLETTER

NEWSLETTER:

Kampania społeczna "Twarze Przedsiębiorczości"

Zainicjowana w połowie lipca przez Fundację Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości i Forum Młodych Lewiatan kampania społeczna "Twarze Przedsiębiorczości" zyskuje coraz szersze poparcie. Już kilkudziesięciu polskich przedsiębiorców zgłosiło swój udział, pokazując, że bycie przedsiębiorcą to powód do dumy. 

Mechanizm kampanii jest prosty: wystarczy zrobić sobie zdjęcie z kartką, na której w jednym do dwóch zdań pochwalimy się swoją przedsiębiorczą działalnością. Chcemy burzyć negatywny stereotyp, twierdzący, że przedsiębiorcy działają wyłącznie dla zysku, często z naruszeniem prawa czy dobrych obyczajów. To niesprawiedliwe i krzywdzące uogólnienie. Warto pamiętać, że to właśnie przedsiębiorcy tworzą większość miejsc pracy w naszym kraju, a swoją działalnością przyczyniają się do rozwoju lokalnych społeczności i całej polskiej gospodarki – mówi Jakub Gontarek z Fundacji ŚTP. 

Każdy przedsiębiorca to oddzielna, często unikalna historia. Z drugiej strony przedsiębiorcy, szczególnie ci działający na mniejszą skalę, to także ludzie tacy jak my: zmagający się z wieloma trudnościami, mający lepsze i gorsze chwile, nierzadko utrzymujący całe rodziny. Postanowiliśmy pokazać, że to ludzie z pasją, którzy często wiele zaryzykowali, aby znaleźć się tam, gdzie są obecnie. Ich opowieści o przebytych zmaganiach, o wartościach, którymi się kierują i o tym, dlaczego nie zamieniliby swojej pracy na żadną inną, mogłyby zainteresować niejednego, zagubionego na rynku pracy Polaka – dodaje Adam Kądziela, koordynator projektu. 

Najciekawsze historie znajdą się w formie filmów na stronie www.twarzeprzedsiebiorczosci.pl oraz na kanale Youtube. W pierwszym odcinku prezentujemy sylwetkę Romana Modzelewskiego, legendy warszawskiej gastronomii, właściciela „Przekąsek u Romana”. Ale to nie wszystko: tych, którzy najbardziej zasługują na uznanie, będziemy nagradzać. Wkrótce ruszy konkurs Twarze Przedsiębiorczości, który pozwoli nam wyłonić przedsiębiorców w kategoriach takich jak: „młody przedsiębiorca”, „przedsiębiorca wspierający młodych” czy „instytucja wspierająca przedsiębiorczość”. Nagrody zostaną wręczone podczas inauguracji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w listopadzie. 

 

Więcej informacji na stronie internetowej kampanii.

 

  • -
  • -

« wstecz

WSPÓŁPRACA

Poprzedni
Następny